3a jornada GROWTH, organitzada per la UVic-UCC.
27 de febrer de 2025, al Paranimf de la UVic.

SPEAKERS

Senior Business Advisor i col·laborador acadèmic amb més de 25 anys d’experiència en estratègia empresarial, innovació i màrqueting. Ha treballat en multinacionals com Nestlé, Sara Lee i Panrico-Donuts, ocupant càrrecs directius durant més d’una dècada.

Des de 2010, exerceix com a consultor i assessor, ajudant empreses a créixer de manera rendible i sostenible.

Actualment, és Senior Partner a SDLI | Societat de la Innovació, centrant-se en projectes de transformació empresarial. Forma part de consells assessors i col·labora amb mitjans com Via Empresa.

Head of Commercial & Digital Services a Volkswagen Group Services, on té la responsabilitat de liderar un equip de més de 150 persones.

Ha treballat en diverses ciutats com València, Hannover, Stuttgart i Barcelona, la qual cosa li ha permès adquirir una perspectiva internacional i adaptar-se a diferents entorns culturals i empresarials.

Reconeguda per la seva capacitat de lideratge, pel seu compromís amb la innovació i la millora contínua.

Fundador, director general i president del Grup Bon Preu, una empresa catalana referent en el sector de l’alimentació, compromesa amb la ciutadania i el país.

El propòsit de la companyia és facilitar el dia a dia dels seus clients oferint serveis bàsics i quotidians en l’alimentació, els carburants i l’energia.

Actualment, el grup compta amb més de 215 establiments, sumant totes les seves marques, i 62 benzineres.

Head of Culture, Engagement and Professional Development a BBVA Espanya. Amb més de 30 anys de trajectòria a BBVA, ha liderat estratègies de cultura corporativa, gestió del talent i transformació organitzativa.

Expert en banca, negociació i, especialment, en consultoria de recursos humans, amb àmplia experiència en reclutament, desenvolupament de talent, formació, compensació, sindicats i transformació cultural.

Ha tingut també responsabilitats en l’àrea comercial i va participar en els  processos de fusió i integració d’Unnim i Catalunya Caixa a BBVA.

Quan no saps què esperar, és quan tot pot passar.

Impro Growth és una activitat que et farà obrir la ment, reflexionar i connectar amb idees des d’una perspectiva diferent i amb humor, on combinarem el pensament crític amb la creativitat de la improvisació.

Frontman/presentador de Moto Gp des de 2022 i de TEDxCatalunya 2019-2023

Llicenciat en Comèdia Musical a l’Escola Coco Comín, compta amb formació i una llarga experiència en cant, dansa i interpretació.

PONÈNCIES GROWTH 2025

Com es transforma una gran organització des de dins?

Lajusticia exposa com BBVA ha impulsat un canvi cultural profund, amb accions concretes com:

  • Fomentar la diversitat generacional i de gènere (36% de directives).
  • Trencar amb l’estructura jeràrquica clàssica.
  • Apostar per la formació contínua com a motor d’innovació.
  • Empoderar els managers com a líders transformadors.

Com pot la formació transformar les empreses en plena revolució digital?

Gema Blanco,ens explica com Volkswagen està impulsant:

  • La digitalització de les fàbriques amb tecnologies com la conducció autònoma i la connectivitat total.
  • La creació de l’E-Learning Hub, una plataforma pròpia per formar el talent intern en noves tecnologies.
  • Una aposta clara per formar abans que contractar de fora, per transformar el capital humà des de dins.

Amb dades impactants, com que “85 milions de llocs de treball quedaran obsolets però 97 milions seran transformats”, Blanco defensa que estar preparats és la millor estratègia empresarial.

Com innovar amb sentit en un entorn incert i accelerat?

Les claus per dissenyar una innovació amb impacte real i sostenible.  Lesauvage en la seva ponència ens mostra:

  •  Per què innovar ja no és una opció sinó una necessitat estratègica
  •  Com dissenyar un pla d’innovació sòlid i accionable• Com aplicar eines com el Design Thinking per detectar necessitats reals
  •  Quines tendències i tecnologies disruptives marcaran el futur
  •  I com integrar la IA generativa per multiplicar l’impacte empresarial

SUPLEMENT EL 9 NOU

Descobreix com la capacitat d’aprendre és la teva capacitat de créixer.

 EXECUTIVE INNOVATION

Executive Innovation: l’oferta de formació continuada creada per professionals amb ganes de donar resposta als reptes d’avui, equipant-se amb coneixement transversal, executiu i actualitzat..

Idees que activen. Lideratges que transformen.